ZAJĘCIA FITNESS

1528547969

WKROCZ W HOLISTYCZNY ŚWIAT

AGNIESZKI SIEDLECKIEJ

Zapisz się już dziś!

Zdrowy Kręgosłup to zajęcia profilaktyczne. Prowadzone w umiarkowanym tempie dzięki czemu nauczysz się ćwiczyć świadomie, bezpiecznie, poprawnie i dokładnie. Głównym celem zajęć jest przywrócenie fizjologicznych zakresów ruchu kręgosłupa oraz wyrównanie istniejących dysharmonii mięśniowych. Jak również: – zwiększenie świadomości własnego ciała; – wypracowanie nawyku poprawnej postawy ciała.

PANOWIE KIEDY ?

PANIE KIEDY ?

Często nazywany jest treningiem dobrego samopoczucia. To unikalny, jedyny w swoim rodzaju system ćwiczeń, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Każde ćwiczenie ma kilka stopni trudności i wiele modyfikacji w zależności od użytego przyboru, tak aby można było je dopasować do poziomu osób ćwiczących. Pomoże Ci wzmocnić, wyrzeźbić i wysmuklić sylwetkę. Jest doskonały dla osób starszych, osób po różnych kontuzjach i urazach, kobiet w ciąży i chcących wrócić do formy po porodzie. 

KIEDY ?

Aerial Joga polega na wykonywaniu ćwiczeń z użyciem hamaka, który służy do wsparcia ciała. Chusta pomaga w  rozluźnieniu mięśni, ułatwia wykonanie asan. Pozwala na głębsze rozciąganie. Stanowi doskonałą podporę szczególnie w pozycjach odwróconych. „Joga to wzmocnienie w odpoczynku. To wolność w rutynie. To pewność poprzez samokontrolę. To energia w środku i na zewnątrz”

KIEDY ?

KIEDY ?

KIEDY ?

WYRZEŹBIJ SWOJĄ SYLWETKĘ Z POMOCĄ

HUBERTA WAWRYNIUKA

Jest treningiem wytrzymałościowo-siłowym, połączeniem zróżnicowanych i intensywnych ćwiczeń, które mają na celu podniesienie wydolności organizmu.Ich celem jest zbudowanie siły i kondycji, przy jednoczesnej utracie wagi, a do ćwiczeń angażuje się jak najwięcej mięśni i ścięgien.

KIEDY ?

To ćwiczenia, które służą wzmacnianiu wszystkich partii naszego ciała. Na trening składa się rozgrzewka, ćwiczenia rozciągające i ćwiczenia wzmacniające mięśnie. Ta forma aktywności fizycznej to świetny sposób na kształtowanie sylwetki, spalanie tłuszczu i poprawę kondycji.

KIEDY ?

To ćwiczenia, które służą wzmacnianiu wszystkich partii naszego ciała. Na trening składa się rozgrzewka, ćwiczenia rozciągające i ćwiczenia wzmacniające mięśnie. Ta forma aktywności fizycznej to świetny sposób na kształtowanie sylwetki, spalanie tłuszczu i poprawę kondycji.

KIEDY ?

Zajęcia wzmacniająco- wydolnościowe z wykorzystaniem sztangi. Na zajęciach wykorzystujemy sztangę oraz obciążenie własnego ciała. Trening składa się z 10- ciu utworów ćwiczonych w rytm muzyki. Ćwiczymy tutaj mięśnie nóg, pleców, ramion oraz brzucha.

PUMP & STRETCH  to trening dla osób, które pragną wyrzeźbić oraz wysmuklić sylwetkę.

KIEDY ?

DR. EWA STĘPIĘŃ

I JEJ PRZEPIS NA ŚWIETNĄ SYLWETKĘ

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha ud i pośladków. Część aerobowa trwa ok. 30 minut i opiera się na układzie choreograficznym o średniej intensywności, dzięki któremu poprawisz wydolność sercowo-naczyniową oraz udoskonalisz swoją koordynację i pamięć ruchową.

Część wzmacniająca trwa ok. 20 minut. Zajęcia zakończone są stretchingiem (rozciąganiem pracujących mięśni).

Regularne ćwiczenia zapewnią radość, zgrabną sylwetkę, jędrne uda i pośladki, płaski brzuch oraz przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

KIEDY ?

Trening korygujący postawę ciała i uczący prawidłowych nawyków z elementami koordynacji i równowagi. Mięśnie głębokie tułowia pomagają utrzymać prawidłową sylwetkę i zredukować napięcie mięśni kręgosłupa. Celem jest więc odciążenie kręgosłupa w codziennych czynnościach, kształtowanie prawidłowej postawy oraz budowanie silnego gorsetu mięśniowego.  Regularny trening mięśni głębokich pozwala skutecznie likwidować większość przyczyn i skutków bólów pleców spowodowanych siedzącym trybem pracy.

KIEDY ?

Total Body Condition – zajęcia ogólnorozwojowe, przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania – intensywna forma ćwiczeń, która spala tkankę tłuszczową jednocześnie wzmacniając główne partie mięśniowe. Trening służy poprawie wydolności, i sprawności fizycznej, jest skuteczny w walce ze zbędnymi

KIEDY ?

kilogramami. Stosowanie zamiennej intensywności w treningu jest metodą niezwykle efektywną, jeżeli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć wykorzystujemy stepy, sztangi, gumy (tubingi), obciążniki na nogi, hantle i różnej wielkości piłki.

KIEDY ?

ZAPRASZAMY !